Monday 19 September 2016

Uzależnieni od ..... FACEBOOKA

Czytałam kilka razy jak to 8letnie dzieci posiadają facebooka i w szkole na lekcji bawią się telefonem...
Nie mam pojęcia co powiedzieć. Czy to naprawde rodzice mają tak nie pokolei w głowie?
Legalnie konto na facebooku można otworzyć mając 13 lat. Oznacza to iż już od 8/9 lat rodzice uczą dzieci kłamstwa i nieprzestrzegania prawa. Dla mnie to nienormalne a wręcz niebiezpieczne! I teksty typu "mam dostęp do dziecka profilu" absolutnie mnie nie interesują !!

Po cholere dziecku Facebook w takim młodym wieku!!!
Sama miałam chyba z 13 lat jak dostałam mój pierwszy telefon a chyba 17 jak założyłam Facebooka.
Serio tak trudno żyć bez tej współczesnej elektroniki? Już nie wspomnę o wyjściu do restauracji czy gdziekolwiek.
Pracując w restauracji widzę dzieciaki z głową w telefonie, nie wspominając o rodzicach!
Ledwo przekroczą próg a już pytają o wifi! Czy to tak trudno wyjść z rodziną, spędzić czas razem i cieszyć się świeżym powietrzem?
Sami gdy wychodzimy gdziekolwiek nie bierzemy ze sobą tabletów czy innych pierdół! Jedno z Nas posiada jedynie telefon aby ewentualnie sprawdzić godzinę czy w razie "W" czy wykonać telefon gdyby coś się stało. Ewentualnie aby porobić zdjęcia.
Ja mając 9 lat nie miałam pojęcia o komputerach, tabletach czy nawet telefonach. Używało się telefony stacjonarne, wsiadało na rower, grało w gumę, jeździło nad jezioro czy chodziło po drzewach. Nie raz wracało sie do domu ze zdartymi kolanami czy łokciami. Tęsknie za tymi czasami, choć z drugiej strony uważam że nie jest tak bezpiecznie jak kiedyś.

Szczerze to wątpie abym w  dzisiejszych czasach pozwoliła córce 7 letniej wyjść samej na dwór na kilka godzin. Proszę Was rodzice pomyślcie zanim skrzywdzicie dziecko bądź pozwolicie aby było skrzywdzone.

Nigdy nie wiadomo czo czyha po drugiej stronie!

No comments:

Post a Comment