Monday 30 January 2017

Najszczęśliwsza na świecie!! W końcu!!

Nie wiem kiedy ostatnio byłam aż tak szczęśliwa!!
Jestem szczęśliwa mając cudownego męża, dzieci i dom.. Niestety dom nie jest mój, świat też nie Nasz. Jestem jednak szczęśliwa bo już w sierpniu wracamy do Polski. Czekam na kartony aby zacząć się pakować, robię listy co potrzebujemy do NASZEGO mieszkanka w Polsce i w ogóle uśmiech mi nie znika z twarzy. Zostało 6 miesięcy! Jeszcze niedawno były Święta. Teraz już koniec stycznia a w lutym 4te urodziny synka! Dalej ani się obejrzymy a będzie marzec, Dzień Kobiet i urodziny mamusi:)

Zaczynam też powoli pisać biznes plan. W Polsce będę spełniała swoje marzenie i zakładała własną działalność. Blog wierzę, że powoli odżywa. Powstanie VLOG a w Nim mnóstwo ciekawostek. Będą recenzje, pokazy Naszych zakupów i.... i nie powiem Wam to będą niespodzianki ;)

W końcu, w końcu wszystko będzie lepiej, będziemy z rodziną wszyscy razem :)


No comments:

Post a Comment